Isnin, 1 Ogos 2011

hari pertama berpuasa

Hari ni ari pertama saya berpuasa ,pada hari pertama saya berpuasa saya rasa lain macam 
sahaja . Perut saya cepat mengalunkan irama yang tidak meyanangkan tapi ini hari pertama memangla cepat rasa lapar , nanti kalo dah lama2 biasala . Sebenarnye saya bukan nak cite pasal benda ni saya nak cakap pasal masakan yang umi saye masak pada malam ni sedappp
. Umi kata umi nak buat roti jala dengan kari ayam nanti saya nak tolong umi buatla selain itu umi 
saye nak buat ayam goreng dengan padprik sayur pergh.... mesti sedap . Kebiasaannye saya 
akan pergi bazar ramadhan untuk beli kuih-muih atau lain-lain tapi yang paling saye minat kat bazar ramadhan ialah ayam kepak yang warna merah tu namanye saye x berapa nak pasti
mungkin.... ayam madu kot saya cakap jer x tau betol ke x kan kalo salah sori le . Masa berbuka saya suka sangat minum air nescafe , teh ais   & air soya rasa yer tu jer la kot yang saya boleh bagitau sedikit mengenai makaanan & minuman yang saya minati pada bulan ramadhan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan