Jumaat, 12 Ogos 2011

hari keduabelas saya berpuasa

Hari ni hari keduabelas saya berpuasa . Berbalik pada citer dua hari semalam iaitu hari kesepuluh saya berpuasa , kan semalam 
saya kata kucing saya hilang , pastu masa kul 5.45 kot saya pon x berapa nak pasti
la ermmm , dah la bukannya ade kena- mengena dengan jam pon so berbalik dengan citer
yang tadi , pada pukul yang saya cakap tadi...... ader orang bagi salam saya pon bukak 
la pintu pastu ader jiran saya ngan kawanyer yang mengmbirakan hati saya ditanganyer
ader kiki pastu apalagi saya terus ambik kiki balik la , die kata die nampak kucing saya
merayau-rayau pastu die ambik dan die kasi saya la . Saya berasa gembira kerana ade orang 
yang sudi bagi balik kucing saya , alhamdulillah kucing saya selamat .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan