Rabu, 3 Ogos 2011

hari ketiga berpuasa

Hari ini hari ketiga saya berpuasa . Hari kedua saya berpuasa , saya rasa sangat pening
saya x tau kenapa saya rasa sangat pening (ini masa kat sekolah kebangsaan) mungkin kalo saya mandi saya ok kot tapi malangnye saya tetap berasa pening malah pening dikepala saya makin menjadi-jadi
oleh itu saya mengambil keputusan untuk tidak sekolah agama untuk pengetahuan saya bersekolah agama jadi saya berehat la dirumah pada pukul berapa ekk ermmmmmm aaaa
pukul 7.00 petang saya rasa mungkin kerana rambut saya yang panjang kot jadi saya suruh umi potong rambut saya sampai pendek giler hihihi saya rasa macam budak-budak . Alhamdullillah pada hari ketiga saya berpuasa saya rasa pening saya beransur-ansur hilang  kalo x denyut-denyut kepala saya dari pagi sampai malam x hilang-hilang alhamdullillah saya harap saya dapat puasa penuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan