Khamis, 11 Ogos 2011

hari kesepuluh saya berpuasa

Hari ni hari kesepuluh saya berpuasa . Saya berasa amat gembira kerana buat masa ni
saya telah berpuasa penuh . Saya rasa makin seronok pula berpuasa walaupun 
penat dan letih tapi tu masa tengahari jer nanti petang ok jer x rasa lapar pon hihihihi .
Saya rasa hari ni nak citer pasal my cat , semalam masa petang mak saya suruh kasi makanan
kat jiran saya , masa saya hantar makanan yuki ngan kiki ikut saya . Saya tau kucing saya mmng manja ngan saya sbb kalo saya pegi keluar rumah msti die nak ikut ( untuk pengetahuan saya ada bela 3 ekor kucing koko maknyer , kiki ngan yuki anaknyer ) . Yang sedih nyer kiki 
kucing saya x balik lepas saya hantar makanan tuh T_T . Sekarang saya cuma berharap
semoga kucing saya selamat dan petang ni mungkin saya akan mencari nyer . Sekarang 
saya hanya mampu berdoa  kepada allah S.W.T supaya kucing saya selamat daripada mara bahaya amin........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan