Sabtu, 6 Ogos 2011

hari ketujuh saya berpuasa

Semalam iaitu hari keenam saya berpuasa saya buka puasa di kampung . Sebelum balik kampung saya & family beli baju t-shirt raya ngan seluar raya pastu menu berbuka puasa 
kat kampung maca-macam pastu sumenyer sedap dah la banyak ni menu nyer
  • lontong kuah ayam masak kicap
  • keli santan (tapi saya x suka )
  • pecal
  • mertabak (beli )
  • roti john  ( pon beli )
kuih-kuihnyer ialah
  •  cempedak goreng
  • tahu sumbat ( orang bagi )
  • kocok
  • pisang goreng
buahnye ialah
  • timun gerbis
  • mangga
ok tu la menu buka saya semalam hari ni ala malasla saya nak catat menunyer .
Mungkin kitorang makan kat kete sbb antar kak nis kat UM apa-apa pon ari ni saya tulis dari 
pada saya x tulis langsung kan...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan